LlibrELs
Página principal
Qui som?
Què fem?
Especials
El teatro de Shakespeare
LECTOR:Elan
LLEGIT ALS: 8 anys
T
Í
TOL: El teatro de Shakespeare
COMENTARI:m'ha agradat molt perque era molt graciós i misteriós.
NOTA: 1-2-3-
4
-5
3 comentaris:
Jordi Vilaró
8 de novembre del 2017, a les 3:13
aquest a de ser guai
Blai
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Jordi Vilaró
8 de novembre del 2017, a les 3:16
aquest el vull llegir
Blai
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Elan
8 de novembre del 2017, a les 6:51
És un teatre molt divertit ;)
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
aquest a de ser guai
ResponEliminaBlai
aquest el vull llegir
ResponEliminaBlai
És un teatre molt divertit ;)
ResponElimina