LlibrELs
Página principal
Qui som?
Què fem?
Especials
El ogro de Zeralda
LECTOR:Elisa i Elan
LLEGIT ALS: 5 Anys
T
Í
TOL:El ogro de Zeralda
AUTOR:Tomi Ungerer
COMENTARI: (Elisa) M'ha agradat que l'ogre primer era dolent però després era bo gràcies a la nena que es deia Zeralda.
NOTA: 1-2-3-
4
-
5
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada