Hola, sóc en Guerau. Aquest llibre encara no me l'he llegit però segur que es molt divertit.Quin bloc mes xuli, M'ENCANTA!!!!!!!!!!!!
Gracies!!!.ELAN
Elan el teu bloc es molt guall
Gràcies!
Hola, sóc en Guerau. Aquest llibre encara no me l'he llegit però segur que es molt divertit.
ResponEliminaQuin bloc mes xuli, M'ENCANTA!!!!!!!!!!!!
Gracies!!!.
EliminaELAN
Elan el teu bloc es molt guall
ResponEliminaGràcies!
Elimina